16 Ocak 2017

Renkli Patik

Merhaba,
Bu sefer farklı bir patik denemek istedim.

8 zincir üstüne tekli trabzan yaptım. Her sırada 1 arttırdım. Sonra her sırada bir azalttım.
Diğer rengi bağlayıp önce tüm çevresini kaydırma yöntemi (slip stitch) ile çevirdim sonra iç ilmeklerden slipstich yaparak 3 sıra çevresini döndüm.


12 zincir + 1 zincir tekli trabzan yaptım. 2 zincir çektim. Tekli trabzan yaptım. 3 sırayı tamamladım. 1 zincir çektim. Üst ilmeği alarak sık iğne yaparak tamamladım.

 2. rengi taktım. 2 sıra tekli trabzan yaptım.
Diğer rengi taktım 2 uçtan bir azaltarak tekli trabzan yaptım. 
Diğer rengi taktım. Yine azaltarak bitirdim.
 Daha sonra bu parçayı üzerine iple sabitledim.
Güle güle giyelim.







Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Katkıda bulunanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İZLEYİCİLER

Bu Blogda Ara

ETİKETLER