8 Şubat 2016

Tema Park Vialand

Şubat tatilini fırsat bilip İstanbul'a seyahat ettik. Sabah feribot ile başlayan yolculuğumuzun devamında İstanbul Eyüp Yeşilpınar tarafında bulunan Temapak'ı ziyaret ettik. Navigasyon ve yardımcı olan insanlarla yolumuzu bulduk.

Bilet gişelerinden geçtikten sonra hediyelik eşya bölümü bizi karşıladı.

Girişte 4D Süngerbob vardı çocuklarla beraber çok keyif aldık. Gerçekten Süngerbob ve Patrick'e misafir olduk.

Aloha ile dünyayı gezdik. Renkler ve müzik ile çok keyifli bir nehir yolculuğu yaptık.

Daha sonra atlıkarınca vardı bizim tercihimiz olmadı.

Nefeskesen çok nefes kesici göründü. Çocuklar küçük olduğu için yine tercih edemedik. Çok keyifli görünüyordu.

Biraz yürüyünce Oyun Dünyasında küçüklere yönelik küçük madenciler roller coaster, zıp zıp kanguru, minik pedallar, çiftlik, sihirli oda, kahraman itfaiyeciler vb. var. Yürümeye devam ettikçe aşağıda geniş bir alana indik burada Adalet Kulesi karşılıyor.

Sizi yukarı kadar çıkarıp serbest düşüşle aşağı düşüyorsunuz.

Fatih'in Rüyasına konuk olduk;
Teknelerle ilerliyorsunuz. İstanbul'un fethinin canlandırıldığı bir ortam kurulmuş. Ailece hoşumuza gitti.

Daha aşağı indikçe mavi rayları olan yaklaşık 80 km/s hızla giden bir rollercoaster "Maceraperest" var. Çok heyecanlıydı. Çocukların yüksek hızlı ilk deneyimiydi. İnince bacaklarımız o yana bu yana gidiyordu.

Daha sonra Dora ve Diego'nun 4D cinemasına girdik. Sulu, hava püskürtmeli ve sallanmalı bir cinemaydı.
Viking, 360, Çılgın Nehir ve Zindan kapalıydı. Tadilatlar devam ediyordu.

Çok da rüzgar çıkmıştı. Sonra aynı yolu geri yukarı çıktık ve yol yorgunluğu üstüne bayağı yorulduk. Wild Park biletlerimizi de bir sonraki sefer için sakladık.

Bahar aylarında veya yazın daha güzel olacağını düşünüyorum.

Ayrıca ücretsiz servisleri de mevcut.