21 Şubat 2016

Levent-Perili Evden Kaçış-Mustafa Orakçı

Kitabın Adı: Perili Evden Kaçış
Yazarı: Mustafa ORAKÇI
Seri: Levent
Türü: Macera
Yayınevi: Timaş Çocuk
Sayfa Sayısı: 96
Basım Tarihi:2012 (5.baskı)
Arka Kapak:
"El fenerini yaktım. Korkarak ilerlemeye başladım. Dar bir koridordan geçtik. Karşımıza bir merdiven çıktı. Arkadaşlarıma baktım. Yukarı çıkmamı işaret ettiler. Ağır adımlarla merdiveni tırmandım. Bastığım her basamak gıcırdıyordu. Sessiz olmak için ne kadar çaba göstersem de fayda etmiyordu.

...Biraz daha ilerleyince karşımıza bir kapı çıktı. Kapıyı usulca açtım. Korkudan nefesim kesildi. İçeride..."

Komik, saf, deli dolu Levent'in, haylaz kardeşi ve muzır sınıf arkadaşlarıyla yaşadığı tadına doyum olmaz maceralar...
Temiz Sınıf
İlk Sınav
Kuşlar da Oruç Tutar Mı?
Başkan Kim Olacak?
Perili Evden Kaçış
Kitabımızın bölümleri bunlar. Renkler ve çizimler yine çok güzel ve cazip.
Levent ve arkadaşlarının sınıflarını temizlemeleri, hizmetliye yardımları ile başlayan hikayelerimiz, mahallelerindeki ıssız eve gizlice girmeleri ve korkarak oradan kaçmalarıyla bitiyor. Eğlenceli bir kitap...

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Katkıda bulunanlar

BLOG ARŞİVİ

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İZLEYİCİLER

Bu Blogda Ara

ETİKETLER

BLOG ARŞİVİ