8 Şubat 2017

Mezarlıktaki Hayalet-Mustafa Orakçı

Kitabın Adı: Mezarlıktaki Hayalet
Yazarı: Mustafa ORAKÇI
Seri: Levent
Türü: Macera
Yayınevi: Timaş Çocuk
Sayfa Sayısı: 96
Basım Tarihi:2013 
Arka Kapak:

"Mezarlığın ortasına kadar koşarak geldim. Pek bir yol kalmamıştı. Artık çıkış kapısına yaklaşmıştım. Tam rahatlamaya başlamıştım ki karşımdaki kapıdan aniden biri girdi. Daha doğrusu bir şey! Boyu benim boyumun iki katı. Bembeyaz...
...Olduğum yerde dondum kaldım. Gördüğüm o beyaz şey üstüme üstüme geliyordu. Bana yaklaşınca kollarını açtı. Koşmaya başladı..."

Komik, saf, deli dolu Levent'in, haylaz kardeşi ve muzır sınıf arkadaşlarıyla yaşadığı tadına doyum olmaz maceralar..."
Kitap;
Meydan Muharebesi
Toplama Ustası
Rafet'in Şiir Macerası
Levent Çok Yaşa!
Mezarlıktaki Hayalet
bölümlerinden oluşuyor. Bütün Levent kitaplarında olduğu gibi bu kitabında baskısı resimleri okurken hiç çocukları sıkmıyor. Levent ve Mert'in başından geçen bir kısmı günlük hayatta da yaşanan olaylar, mizah içerecek şekilde anlatılmış. İçerisinden çıkarılacak dersler de mevcut. İyi okumalar...
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Katkıda bulunanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İZLEYİCİLER

Bu Blogda Ara

ETİKETLER