27 Şubat 2017

Ahşap Boyama Gazetelik

Bu sefer ahşap boyama ile merhaba diyorum.
Sitemizde ahşap bir gazetelik alınınca ben de bir tane seçtim ve boyama maceramız bu şekilde başlamış oldu. Hergün biraz boyadım bazen günlerce boyayamadım. Ama sonunda bitti. 

Dekupaj tekniği ile yaptım. 
Önce beyaz akrilik boya ile 2 kat astar attım. 
Sonra pirinç dekupaj kağıtlarından istediğim kısımları ölçerek dikkatli bir şekilde kestim ve dekupaj tutkalı ile yapıştırdım. 
Kuruduktan sonra üstlerine de dekupaj tutkalı sürdüm. 
Daha sonra 3 tane kelebeği kabartma tekniği ile yaptım. Kızımın bir ödevinden beyaz sanat kili kalmıştı. Onları ince olarak açıp üstlerine kelebekleri yapıştırdım düzgün bir şekilde kestim ve yine dekupaj tutkalı ile yapıştırdım.
En son da üstüne Sprey vernik uyguladım ve yerine astım.

 
 
  

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Katkıda bulunanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İZLEYİCİLER

Bu Blogda Ara

ETİKETLER