5 Mart 2017

Çocuklar İçin Taş Boyama

Merhaba,

Okulumuzda pekçok sorumluluk projesi var. Bizim içinde olduğumuz projeler; Afrika Chad'da su kuyusu açmak, özel eğitim sınıfı açmak ve engelsiz mahalle. 
Tüm öğrenciler ellerinden geleni yaparak yardım topluyorlar. Bir kısmı ikramlık , bir kısmı elleriyle yaptıkları ürünler satıyorlar.


Biz de taş boyama yapalım dedik. Antalya'dan topladığımız taşlarımız vardı. Akrilik boyalarımızla önce taban renkleri boyadık. Sonra üst renklendirmeleri yaptık. Ayrıntılarda biraz ben yardımcı oldum ama çocukların yapabileceği çok keyifli canavarlar çıkardık. Kuruduktan sonra arkalı önlü vernil işlemi uyguladık. Vernikleme işlemi bana ait.
Başka çeşitlerde yapabiliriz.

  
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Katkıda bulunanlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İZLEYİCİLER

Bu Blogda Ara

ETİKETLER